niedziela, 21 września 2014

bo miłość to nie tylko "kocham" (filmik)

Mówicie swoim dzieciom "kocham Cię"? Na pewno mówicie :) ja mówię "kocham" i synkowi i mężowi i wszystkim tym, których kocham. Warto mówić, okazywać uczucia na co dzień, choć to często oczywiste. Dostałam całe tony miłości od moich rodziców. Kocham i nie wstydzę się tego mówić moim bliskim! Nie uważam, żeby to był przejaw tkliwości czy zdziecinnienia. Wręcz przeciwnie - do okazywania uczuć i mówienia o nich trzeba dojrzeć.
To właśnie miłość, którą ja dostałam i ciągle dostaję procentuje każdego dnia. Teraz wiem, że to co ja dam mojemu dziecku, ile miłości ode mnie/od nas otrzyma, tyle samo odda światu. A ja chcę, żeby MałyA ten świat kochał! I choć czasami sił już brak, pogoda nie taka, humor nie dopisuje, albo zwyczajnie się nie chce, biorę głęboki oddech i uśmiecham się do mojego Małego Cudu. Wiem, że On tego potrzebuje i wiem, że warto. Dla Jego uśmiechu zrobię wszystko! Nasz MałyA jeszcze nie mówi, ale to przecież nie znaczy, że nie kocha. Swoją miłość okazuje w sposób dla siebie oczywisty i najdogodniejszy - gestem wszelkiego rodzaju :) A Wasze dzieci, te które już mówią, często Wam powtarzają te piękne słowa? A może okazują Wam miłość w jakiś inny sposób?


Przy okazji konkursu Bebiko, TataA nagrał i skleił filmik, większość scen kręcona podczas ostatniego weekendu u dziadków :)
Dla mnie to najpiękniejszy filmik ever, przecież główną rolę w nim gra moje dziecko. Ale nie jestem samolubna, też możecie obejrzeć. Ja płaczę ze wzruszenia już po raz enty. Może i Wam się troszkę spodoba?

----> klik w zdjęcie <----


https://www.youtube.com/watch?v=N2HTa4_lCkk

https://www.youtube.com/watch?v=N2HTa4_lCkk



Zachęcam do kolekcjonowania takich chwil. Róbcie zdjęcia, kręćcie filmiki! Za 20 lat będzie cudowna pamiątka dla Wszystkich.

3 komentarze :

  1. My mamy ich dużo, mam zamiar dac swojemu synowi płytę na 18 te urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyobrażam sobie, żeby nie okazywać czułości dziecku. Co dziennie przytulasy i całusy! Córa jest jeszcze malutka, ale już się doczekać nie mogę kiedy dostanę pierwszego całusa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny filmik! Będzie super pamiątka dla MałegoA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli nie masz konta Google, wybierz NAZWA/ADRES URL, pierwszą lukę uzupełnij swoim imieniem, drugą zostaw pustą.