niedziela, 5 października 2014

taka jesień





Jako, że jestem Matka na etacie domowym, w pracy 24/7 większość czasu spędzam w towarzystwie mojego ukochanego syna. Kiedy więc przychodzi, upragniony przez wszystkich wychodzących co rano do pracy, weekend, cieszę się i ja!
Bo wiem, że 2 dni będą już nie we 2, ale we 3! Staram się wyciągać wtedy moich chłopaków gdzie się da, aby razem celebrować weekendową wolność. I choć weekend dla DużegoA to raczej domowe zacisze, bo co dzień jest wśród ludzi, w pracy, ja zazwyczaj nalegam, żeby gdzieś się przejść, przejechać, wyjść z domu po prostu – ot taka odskocznia. Tym razem pogoda była tak piękna, że nawet chyba DużemuA byłoby szkoda przesiedzieć w domu taki słoneczny, ciepły dzień.  
My mamy blisko morze, więc zawsze jest gdzie pojechać, żeby pooddychać czystym powietrzem i ponapawać się pięknym krajobrazem. Siadamy wtedy na skraju plaży i wietrzmy stopy na piasku :) Nawet jesienią jest pięknie!





 
 


  







"A w drodze powrotnej padłem - w opakowaniu :)"

 


A czy Wy macie jakieś swoje ulubione miejsca na rodzinne wypady? Podzielcie się, co robicie gdy rodzinka jest w komplecie?
P.S. Na zdjęciach oprócz nas, rodzinka o tym samym nazwisku :)



2 komentarze :

  1. Weekendy zazwyczaj spędzamy u mojej siostry - ma duży ogród, więc jest gdzie poleniuchować :) P.S. zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas tak samo. Cały tydzień sami siedzimy. A jak weekend przychodzi to mąż jest tak zmęczony, że nigdzie nie chce mu sie iść. Czasami sama z córką jadę do mamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli nie masz konta Google, wybierz NAZWA/ADRES URL, pierwszą lukę uzupełnij swoim imieniem, drugą zostaw pustą.